Рекрутинг без сучасних технологій – явище рідкісне. Більшість великих світових компаній використовують програмне забезпечення для рекрутингу, наприклад, чат-ботів, а також різні додатки для обліку робочого часу або аналізу ефективності роботи персоналу. Однак щоб HR-технології працювали з максимальною користю, вони повинні бути адаптовані до людей, гуманізовані.

Сучасні здобувачі шукають компанії і бренди, які відповідають їх цінностям, способу життя і вимогам робочого середовища на додаток до навичок і кар’єрних цілей. Рекрутери знають, що кандидатам потрібна реальна людська взаємодія, перш ніж вони приймуть рішення працювати в конкретній компанії. Здобувачі покоління Z звикли до миттєвого цифрового відгуку на свій запит. Таким чином, перед кожним HR-департаментом стоїть важливе завдання: встановити баланс між потребами персоналу і вимогами компанії.

Середньостатистичний претендент з амбіціями і бажанням кар’єрного росту шукає не стільки посаду, скільки досвід. При такому величезному виборі можливостей компанія, яка перебуває у пошуках співробітника, повинна пробитися крізь «цифровий шум», відбираючи кандидатів, максимально відповідних до вакантних посад. Кожна компанія намагається залучити співробітників, однак по-справжньому це вдається лише одиницям. Звіт Deloitte за 2019 рік тому підтвердження: згідно зібраними даними, лише 6% роботодавців вважають, що у них кращий в їхньому класі процес організації праці і технологія підбору персоналу. Експерти наголошують на важливості використання сучасних технологій для пошуку і підбору кандидатів, а також застосування прискореного підходу до найму і гуманізації даного процесу.

Інструменти гуманізації HR
Якщо мова йде про технології управління персоналом, компаніям слід зосередитися не тільки на автоматизації, але і на економії часу. Як проходить робочий день персоналу? Що можна автоматизувати? Як використовувати додатковий час? За допомогою технологій рутинні завдання в компанії можна автоматизувати, звільнивши час співробітників на дійсно важливі дії – навчання, живе спілкування з клієнтами і т.д.

Багато компаній перейшли до програм, які поліпшують комунікацію з клієнтами – Salesforce, Facebook Workplace, Yammer, Slack. Вони знижують витрати і підвищують продуктивність, забезпечують доступність, надійність і продуктивність. Навіть коли співробітники у відпустці або працюють віддалено, комунікаційні платформи забезпечують швидкий час відгуку і тісніший зв’язку з колегами і клієнтами. Цей же принцип діє в HR-технологіях і рекрутингу. Онлайнові HR-інструменти, які допомагають компаніям у пошуку фахівців, зараз в тренді. В даний час тривала пауза між початковим контактом зі здобувачем і безпосередньо наймом призводить до того, що кваліфікований співробітник приймає пропозицію від іншого роботодавця. Мова йде не тільки про розгляд резюме. Командам по підбору персоналу потрібен підхід, який встановлює зв’язок з кандидатом, а здобувачеві дає можливість встановити реальний людську зв’язок з компанією через HR-менеджера. Один із способів підтримки контакту – текстові повідомлення, відео-співбесіда (текст-рекрутинг, відео-рекрутинг). Завдяки використанню такого підходу, рекрутер додає «людський» елемент до онлайн-процесу підбору персоналу, роблячи його більш схожим на звичайну розмову.

Другий аспект гуманізації: HR-технологія повинна бути взаємовигідною. Мета HR-технологій полягає не в тому, щоб замінити людей або автоматизувати досвід рекрутингу. При правильному використанні технології працюють на користь «олюднення» процесу найму. В даний час великі компанії використовують всі засоби найму: від відео і текстових повідомлень до цільової реклами та чат-ботів.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Алгоритми найму в HR: ефективність і вигода для компаній

SmartMail від Ushur: додаток для автоматичної обробки електронних листів

Коментарi