Фото: reddoorz.com
Готельний бізнес RedDoorz привернув 70 млн. дол. США (еквівалент 97 млн. сінгапурських доларів) в першому раунді фінансування серії C. Попередня серія фінансування сінгапурської платформи для управління послугами готелів і бронювання апартаментів також виявилася успішною. В цілому стартапу вдалося зібрати 140 млн. дол. США. Тепер в планах компанії – будівництво технологічного центру у В’єтнамі. Він стане другою великою зоною розвитку компанії після технологічного центру в Індії.
Завданням таких професійних зон є навчання персоналу, якісний розвиток навичок маркетингу, менеджменту та роботи з клієнтами із застосуванням сучасних технологій (аналітики, програм обліку, онлайн-сервісів і т. д). Представники бренду RedDoorz повідомили, що програми навчання співробітників дозволять новачкам готельного бізнесу відчувати себе більш комфортно, швидше розвивати професійні навички, навчаючись у фахівців з досвідом. Засновник RedDoorz Аміт Сабервал (Amit Saberwal) повідомив, що на частку В’єтнаму припадає 10% бізнесу компанії, новий в’єтнамський центр увійде в АSEАN (Асоціацію держав Південно-Східної Азії), отже, компанія зможе локалізувати бізнес і зміцнитися в Азіатському регіоні.
В якості ключової технології RedDoorz має намір використовувати механізми ціноутворення на основі штучного інтелекту, а саме – пропонувати готельні номери і апартаменти клієнтам за найдоступнішими цінами, виходячи з їх реальних фінансових можливостей. Серію фінансування З очолює сінгапурська інвестиційна компанія Asia Partners. Серед інших інвесторів: Rakuten Capital – корпоративний венчурний підрозділ японського гіганта Rakuten Group, Mirae Asset-Naver Asia Growth Fund – спільне підприємство Mirae Financial Group і інтернет-гігант Naver Corporation. Інвестори попередніх серій: Qiming Venture Partners, Internet giant Naver Corporation.
Зараз у компанії 1400 об’єктів, як по франчайзингу, так і в пунктах прямої оренди. Станом на липень 2019 року номерний фонд мережі налічував 520 тисяч приміщень. До кінця 2019 року RedDoorz планує об’єднати в мережу 2000 готелів та подвоїти номерний фонд. Зараз керівництво компанії розглядає можливість виходу на ринок таких країн, як Малайзія і Таїланд. Європа чи Китай не розглядаються як можливі території для розвитку бізнесу, оскільки їх ринок недостатньо вивчений і має свої особливості.
Поки що RedDoorz орієнтується на існуючу клієнтську базу: молодь, туристів, які подорожують без нічого, людей, яким цікавий активний відпочинок. Однак експерти не виключають можливість зберегти лояльність клієнтів через роки – коли вони почнуть шукати житло більш високого класу і будуть готові платити за нього більше. Головні завдання бізнесу на найближчий час – зростання і розширення, а не отримання величезних прибутків.
З моменту заснування в 2015 році RedDoorz розповсюдила свою мережу на 80 міст в Індонезії, Сінгапурі, В’єтнамі та Філіппінах. Крім віртуальної платформи бронювання недорогих готелів, постачальник готельних послуг пропонує очну оренду готелів і спектр навчальних програм для фахівців ресторанно-готельного сегменту.
Автор:
Читайте також:
Firestorm запускає проект по AI-прогнозуванню харчових тенденцій
Holly: «розумний» помічник для прийому замовлень в ресторанах швидкого харчування

У Канаді запустять систему моніторингу прісної води
Канадська компанія Carl Data Solutions анонсувала запуск нового проекту – Fresh Water Data Commons – спрямованого на моніторинг та захист якості води. Полігоном для досліджень стане басейн річки Колумбія. Якщо рішення виявиться високоефективним, його зможуть…
Терміни доставки скорочуються: логістичний прогноз на 2020 рік
Транспортні гіганти світу борються за клієнтів, а експерти прогнозують ще швидшу відправку товарів. За попередніми прогнозами, найпопулярнішими способами отримання замовлень буде доставка «на наступний день» і «в цей же день», особливо в районах, близьких до…
Тренди 2020 року в eCommerce-design
Режим відключення яскравості дисплея, простий макет з великою кількістю порожнього простору і інклюзивний інтерфейс – ось основні дизайнерські тенденції в сфері електронної комерції. Аналітики вважають, що саме ці три особливості дозволять утримати увагу клієнта і…
Основні навички сучасного персоналу для ефективної роботи з AI
За версією інтернет-порталу Live with AI, основними навичками співробітників сучасних компаній повинні стати: критичне мислення, креативність, емоційний інтелект, емпатія, а також здатність до переконання і переговорів. При цьому на HR-менеджера покладається завдання щодо мотивування персоналу…
Destination 360 °: аналітична платформа від AdTheorent
Унікальне рішення створено для Destination Marketing Organizations (DMO). Це продукт, призначений для фіксації кількості відвідувань певного міста чи країни, а також для обліку внутрішніх ринкових операцій в пункті призначення. Додаток фіксує кількість ринкових транзакцій, що…