Проект Firestorm зі штучного інтелекту підтримав колишній директор по розробці продуктів в британській компанії Iceland Foods Ніл Ньюджент (Nil Nugent). Зараз партнери планують забезпечити точне прогнозування тенденцій в області продуктів харчування на період найближчих двох років. Спеціаліст пропонує альтернативний підхід до розробки продуктів, причому, це стосується як оптових постачальників, так і роздрібних споживачів. Сам Ньюджент описує свій підхід до питання, як «альтернативний».

Firestorm розробила модель прогнозування харчових тенденцій, що базується на технології машинного навчання. Ця платформа допомагає компаніям створювати нові бренди в потрібний час і правильним чином, а також визначати долю вже існуючих продуктів. Ніл Ньюджент більше 30 років працює в харчовій промисловості. Він займав посаду виконавчого шеф-кухаря і виконував розробку продуктів в таких британських компаніях, як Morrisons, Waitrose, Asda і Hazlewood Foods.

На думку експертів, рушійною силою сучасних тенденцій фуд-індустрії є потреба клієнта. Зараз Firestorm застосовує аналітику даних, технологію ШІ, а також прогнозні алгоритми. Яка упаковка сподобається споживачеві, які смаки будуть популярні, як оформити продукт і чим привабити – на всі ці питання знає відповіді штучний інтелект.

Провівши аналіз, експерти Firestorm побачать, яка категорія харчових продуктів користується найвищим попитом, і на найпопулярніший продукт направлять всі зусилля, тобто, розроблять рекламну кампанію і виконають брендування. Ньюджент підкреслює, що постачальники харчових продуктів за допомогою ШІ зможуть вгадати, які існують товарні позиції або цілі товарні категорії незабаром зникнуть з полиць магазинів або стануть набагато менш затребуваними.

Точність, з якою ШІ пророкує нові тенденції в харчовій індустрії, буде корисна як маркетологам, так і рітейлерам. Аналіз ринку допомагає сформувати маркетинговий бюджет і уповільнити запуск нового бренду або навпаки прискорити процес. Прогноз розрахований на дворічний період – саме такий проміжок часу найбільш актуальний для життєвого циклу будь-якого певного продукту.

Найближчим часом Firestorm планує запустити додаток для покупок, орієнтований на споживача, щоб аналізувати попит на різні види товарів з цього моменту до кінця 2019 року. За заявою експертів компанії, вони мають намір об’єднати персоналізацію споживачів з технологією геолокації, щоб клієнти могли побудувати подобу «особистого віртуального магазину», в якому зможуть отримати найбільш вигідні пропозиції по товарах.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

NCSolutions запускає AI-сервіс для оптимізації продажів

Simpli.fi використовує машинне навчання для оптимізації маркетингу

Коментарi