Тим, хто працює в сфері технологій, напевно відомий термін diversity. Він з’явився в 60-х роках 20 століття і означає «різноманітність» в буквальному сенсі слова. Спочатку модель diversity будувалася на наданні всім співробітникам компаній рівних можливостей для зростання. Пізніше в США стала популярною модель соціальної рівності – роботодавці почали піклуватися про співробітників не тільки тому, що цього вимагав закон, але й з моральних міркувань. Сьогодні проблемі рівності приділяється не менше уваги, особливо з огляду на багатонаціональний склад деяких компаній і гендерні стереотипи.

Галузі високих технологій частіше відчувають проблему з diversity, в цій ніші менше жінок і «colored» (людей негроїдної, монголоїдної рас і інших). Незважаючи на суперечки про те, чи існує в сучасному світі така проблема і чи глобальна вона, великі технологічні компанії на кшталт Google, Apple і Facebook створюють багатонаціональні команди для роботи над важливими проектами, і залучають фахівців з будь-яких країн світу. І все ж в малих і середніх компаніях справи йдуть інакше.

Американський стартап Eskalera створив платформу управління персоналом, яка допомагає рекрутерам залучати різних кандидатів на роботу у великі і середні компанії, щоб вони могли зробити кар’єру і знайти застосування своїм професійним навичкам незалежно від статі і кольору шкіри. Поняття «залишитися в компанії на тривалий термін» насправді актуальніше, ніж здається. У 2017 році Центр соціального впливу (Kapor Center for Social Impact, США) виявив, що 8 з 10 співробітників, які звільнилися з технічних посад, піддавалися несправедливому поводженню на роботі. Найчастіше страждали жінки і «colored».

Стартап Eskalera заснований на ідеї, що майбутнє HR в значній мірі залежить від даних. Платформа використовує штучний інтелект, щоб показати бізнес-лідерам, як їхня стратегія diversity і інтеграції працює в галузі і як співробітники сприймають зусилля компанії в цьому напрямку. Якщо HR слідує рекомендаціям платформи, співробітники стають більш залученими в робочий процес і зацікавленими в подальшій роботі.

Eskalera відстежує різноманітність і статистику залучення персоналу. Платформа збирає і аналізує дані як з мобільних, так і з настільних HR-платформ, таких як Workday і BambooHR, а також з системам розрахунку заробітної плати, електронної пошти, календаря та інших інструментів зв’язку, щоб співробітники в реальному часі могли спостерігати за подіями всередині компанії. Менеджери з персоналу використовують будь-яку можливість, щоб створити для співробітників умови для кар’єрного зростання або участі в громадських програмах. Eskalera надає відділу управління персоналом цілісне уявлення про всіх співробітників, дозволяючи їм ефективніше управляти талантами і створювати більш інклюзивні, продуктивні, сприятливі умови роботи, підкреслила Дебра Каднер (Debra Kadner), співзасновник і керівник відділу продажів Eskalera.

Глибоке розуміння аналітики сприяє досягненню високих бізнес-результатів. За словами Каднер, Eskalera підтримує корпоративну стратегію, надаючи масштабоване навчання всім співробітникам, і рекомендує дії, які сприяють якнайшвидшій інтеграції нового персоналу в робочий процес.

Суть роботи платформи полягає в наступному:

  • вона інтегрує і аналізує структуровані і неструктуровані дані з систем управління персоналом, таких як Workday і BambooHR, а також з власної системи Eskalera;
  • використовуючи історичні дані і інструменти прогнозування на базі штучного інтелекту, аналітичний додаток дає уявлення про продуктивність, залученість співробітників, звільнення;
  • будь-яка інформація про співробітників хешується для забезпечення конфіденційності, як і всі коментарі співробітників про атмосферу на робочому місці.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Шість способів знизити витрати на управління персоналом

Microsoft замінить додатки для підбору персоналу сервісом Linkedin Talent Hub

Коментарi