Штучний інтелект активно використовується для перетворення процесу найму персоналу, особливо у великих компаніях. Віртуальний помічник Emi – приклад функціонального рішення, яке застосовують фахівці HR-департаменту для оптимізації найму співробітників і поліпшення взаємодії з потенційними кандидатами. Emi робить процес підбору персоналу більш ефективним і людяним.

Як це працює?
Додаток Emi побудовано на застосуванні штучного інтелекту для скорочення циклу процесів, що відбуваються при прийомі на роботу, підвищує ефективність рекрутингу та продуктивність праці HR-менеджера. Спостерігаючи професійний підхід рекрутерів, кандидат отримує максимально хороші враження від відвідування співбесіди, підсвідомо це сприяє позитивному сприйняттю бренда, отже, зростає імідж компанії в очах майбутніх співробітників.

Emi виконує:

  • відбір кандидатів (за резюме, профілями соціальних мереж);
  • планування співбесід;
  • залучення потенційного кандидата до діалогу, підтримку контакту з бажаним фахівцем.

Система моментально вступає в чат із цікавим кандидатом у необхідний момент, відповідає на питання здобувачів в режимі 24/7 і надає рекомендації та нагадування HR-менеджерам протягом робочого циклу. Emi також може підтвердити інтерес до кандидата і попередньо проводить співбесіду, ставлячи питання щодо ключових компетенцій. Платформа автоматизує планування співбесід і відправляє нагадування не тільки співробітникам відділу роботи з персоналом, а й потенційним працівникам. Робота рішення побудована за принципом інтеграції з поточними інструментами (ATS, календар, соціальні мережі). Emi відправляє поновлення статусу і повідомляє кандидатів, які не пройшли відбір на вакансію.

Згідно з даними розробника, Emi економить рекрутерам 74% робочого часу, у 2,3 рази підвищує продуктивність HR-команди, на 82% скорочує витрати часу на співбесіду і залишає кандидата задоволеним результатом зустрічі на 8,9 балів за 10-бальною шкалою.

Emi з’явилася в результаті діяльності компанії Semillas, яка займається стійким землеробством. Інженери Матео Кавасотто (Mateo Cavasotto) і Андрес Арсланян (Andrés Arslanian) створили діалогову платформу, яка оптимізувала найм співробітників. Розробники підкреслюють, що їх дітище не замінює співробітників відділу кадрів або консультантів, що спеціалізуються на пошуку талантів. Головне завдання платформи – розширити функціонал HR-менеджера.
Стартап отримав від фонду Khosla Ventures інвестиції в розмірі 2 млн. дол., і має намір зміцнити свої позиції в Латинській Америці.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Sympa – ідеальний інструмент організації роботи HR

Пошук талантів: досвід Employment and Employability Institute

Коментарi