Компанія Neiman Marcus, американський люкс-рітейлер, що реалізує брендовий одяг, аксесуари, ювелірні вироби та товари для дому, створила в своїх магазинах комфортний простір інновацій. Тепер клієнти можуть віртуально приміряти будь-який предмет гардероба, окуляри, взуття й аксесуари, використовуючи дзеркало з доповненою реальністю. Все це можна зробити, не переодягаючись – технологія штучного інтелекту сама «одягне» на покупця сукню або джинси, окуляри або сережки. Неймовірно, але подивитися, чи йде вам колір помади або тіней, в такому дзеркалі теж можна.

У 2017 році керуючі американськими магазинами Neiman Marcus встановили 58 цифрових дзеркал MemoMi Labs у 34 точках роздрібних продажів. Ці «розумні» предмети інтер’єру були виготовлені за спеціальним замовленням компанією MemoMi в партнерстві з Luxottica – виробником сонцезахисних окулярів. Наприклад Neiman Marcus в даний час вже пішли такі компанії, як Luxottica, LVMH, L’Oreal, Sephora, Finish Line і Uniqlo.

Як працюють «розумні» дзеркала?

Такі дзеркала також називають «розумними» дисплеями або цифровими дзеркалами. Вони використовують штучний інтелект, доповнену реальність і технологію розпізнавання жестів. Завдяки поєднанню цих технологій пристрої накладають одяг на наявний образ, позбавляючи від необхідності переодягатися в примірочній. Дзеркало буквально перетворюється на віртуальну роздягальню, що дозволяє за лічені секунди змінити одяг. За короткий проміжок часу клієнт магазину може приміряти десятки різних речей і навіть поділитися фотографією в новому образі в соціальних мережах.

Компанія MemoMi є творцем технології Memory Mirror® і платформи Digital Mirror, яка зробила революцію в сфері роздрібних продажів. MemoMi заснував Сальвадор Ніссі Вильковский (Salvador Nissi Vilcovsky) – винахідник, який володіє 20 патентами.

Гардеробна MemoMi оснащена дзеркалом у повний зріст з 70-дюймовим РК-дисплеєм, комп’ютером і HD-камерою, яка записує вісьмисекундні відеоролики. Перевага Digital Mirror в тому, що замовник може записувати сеанси примірки і переглядати їх пізніше.

Ще один приклад цифрових дзеркал – розробка компанії Oak Labs, інтерактивний дисплей доповненої реальності Oak Mirror. Це інтуїтивно зрозумілий пристрій з сенсорним екраном, яке створює для покупця «чарівний світ»: коли клієнт входить у примірювальну, дзеркало оживає, показуючи всі предмети, які були обрані для примірки (така функція можлива завдяки технології радіочастотної ідентифікації). У дисплея можна запросити показати річ в іншому кольорі або розмірі, продавець-консультант отримає запит на свій iPad і принесе потрібну річ або аксесуар у примірювальну.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Подвійний удар Amazon: гігант e-Commerce має намір підкорити роздрібне офлайн-середовище

Microsoft і Shopify: злиття чи конкуренція?

Коментарi