Торгівля їжею на винос стане додатковим джерелом прибутку для Domino’s Pizza, повідомив генеральний директор компанії Річ Елісон (Ritch Allison). Квартальний звіт показав, що акції компанії підвищилися в ціні на 26%, однак мережа ресторанів як і раніше бореться з конкурентами галузі доставки. У той час, як більшість компаній направляють зусилля на поліпшення умов і часу адресної доставки, Domino’s планує приділяти увагу недооціненій стороні бізнесу. Елісон підкреслив, що для компанії торгівля їжею на винос в майбутньому стане не менш важливою частиною бізнес-стратегії.

Прибуток Domino’s за минулий квартал склав 129,3 млн дол., що еквівалентно 3,13 дол. за акцію, а сукупний дохід за той самий період дорівнює 1,15 млрд. дол. Оскільки існує реальна конкуренція з боку таких гігантів доставки їжі, як UberEats і GrubHub, Domino’s Pizza продовжує удосконалювати свою торгову політику. Наприклад, у США продажі зросли на 3,4% за три останніх місяці, перевершивши очікування аналітиків на 2,3%. Крім того, програма лояльності Domino’s налічує 25 мільйонів активних учасників.

За повідомленням, озвученим на зборах директорів компанії, позитивні результати стратегії вже помітні. У найближчому майбутньому компанія планує збільшити кількість магазинів до 25 тисяч з метою завоювання ринку і максимізації прибутку. Для перемоги над сторонніми службами доставки ритейлер як і раніше має намір утримувати позиції лідера по швидкості обслуговування і зниження витрат на адресну доставку (завдяки близькості до клієнтів). Чим більше магазинів буде відкрито в кожному районі, тим вище у покупців стимул самим забрати своє замовлення. Особливо це вигідно для таких штатів, як Каліфорнія і Нью-Йорк, де мінімальна заробітна плата кур’єрів становить 12 і 13 доларів на годину відповідно. У Сан-Франциско, де прожитковий мінімум один з найвищих в країні, кур’єрська заробітна плата становить 15,59 доларів на годину. На думку керівництва компанії, вартість доставки їжі покупцеві буде ставати дорожче, і з часом буде тільки зростати. Відповідно, клієнтові простіше самому забрати замовлення, ніж переплачувати за нього з урахуванням адресної доставки.

У четвертому кварталі року Domino’s відкрив у США 141 новий ресторан мережі. І в прибережних районах США оплата роботи кур’єрів навіть при мінімальній ставці була вищою, ніж в інших районах. Зараз компанія прогнозує зростання доходів, динаміка якого збережеться протягом найближчих 2-3 років. Глобальне зростання продажів буде триматися на рівні 7-10% весь прогнозований період.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Бренди повинні бути технологічними: дослідження Wunderman Thompson Commerce

Лідери і аутсайдери рітейлу

Коментарi