Згідно з прогнозами найбільшого консалтингового агентства Gartner, вже до 2020 року більше 30% всіх В2В-компаній (Business to business) будуть використовувати технології штучного інтелекту для збільшення своїх продажів. Крім того, експерти вважають, що в найближчі кілька років більше 25% клієнтських сервісів будуть впроваджувати чат-ботів для роботи з клієнтами і покупцями.

За словами Джина Альвареса, віце-президента Gartner, сьогодні чат-боти вже є однією з найпопулярніших інтелектуальних технологій, успішно експлуатуються бізнесом через свою ефективності. У той же час, для подальшого розвитку чат-ботів буде потрібно істотне вдосконалення їх можливостей з метою розширення спектру здійснюваних функцій при роботі зі споживачем.

Аргументуючи свої висновки, Gartner посилається на останні технологічні новинки щодо розробки та впровадження AI в області клієнтського сервісу. Дослідження показали, що, швидше за все, менше ніж через два роки, чверть найбільших світових компаній перейдуть на Facebook Messenger і WeChat, де чат-боти будуть найбільш функціональними. Також передбачається, що вже до 2019 року кожен п’ятий бренд відмовиться від спеціальних мобільних додатків і почне впроваджувати призначену для користувача підтримку за допомогою чат-ботів.