Фото: rtp-global.com

Dasha AI – американський стартап, який до недавнього часу працював, не розголошуючи подробиць своєї діяльності. Основне завдання проекту полягало в проектуванні роботизованих голосових взаємодій, які в точності б копіювали манеру розмови людини. Для цих цілей розробники використовували штучний інтелект.

Генеральний директор і співзасновник Dasha AI Владислав Чернишов вважає, що голосовий або розмовний ШІ замінить людину всюди, де це буде можливо. У 2018 році в США 30 млн. працівників виконували будь-які завдання, що повторюються по телефону. Починати автоматизувати робочі місця потрібно вже сьогодні, стверджують експерти. Якщо підрахувати, скільки людей в світі задіяні в обробці телефонних дзвінків, вийде близько 120 млн.людей. Всі вони в майбутньому, ймовірно, позбудуться робочих місць. Це неминучий наслідок розвитку технологій.

У другому раунді фінансування Dasha AI привернув 2 млн.доларів від інвесторів RTP Ventures, RTP Global, Datadog і RingCentral. Найбільшим технічним капіталом проекту стали інженери, здатні створити ідеально працюючий механізм моделювання мови робота в голос людини, а також гібридний механізм перетворення тексту в мову з модуляцією мовних порушень, властивих для людського голосу (зміни тону, паузи, зітхання та інші дрібні деталі, які дозволяють сприймати мову як природну).

Dasha працює за принципом точного алгоритму виявлення голосової активності, що вловлює мову співрозмовника менше, ніж за 100 мілісекунд. Це означає, що ШІ обробляє дані безпосередньо під час бесіди. Платформа також вміє визначати стать абонента. Ця функція робота-оператора корисна при зверненні людини за медичною допомогою. Ще один компонент платформи – здатність нейронної мережі перенавчатися і виправляти помилки в режимі реального часу. Цей процес буде відбуватися до тих пір, поки Dasha AI не досягне повноцінність здатності говорити на «людському рівні» в будь-якому бізнес-процесі.

Платформа має відкритий API, тому клієнти можуть підключати голосового асистента до існуючих систем – телефонія, програмне забезпечення Salesforce або робоче середовище, наприклад, Microsoft Visual Studio. Dasha орієнтована на англомовний сегмент ринку, але при великій кількості навчальних даних здатна спілкуватися на будь-якій мові. Крім початкових 20 бета-тестерів, серед яких банки, установи охорони здоров’я та страхування, платформу планують зробити доступною для інших корпоративних клієнтів. Випуск корпоративної версії запланований на кінець 2019 року або перший квартал 2020 року.

Під час тестування система ШІ працювала в банківському секторі. Саме в ньому максимально розкривається механізм діалогів, що дозволяє управляти лояльністю до бренду, проводити опитування і працювати з запереченнями, а також виконувати автоматичну категоризацію скарг. За прогнозами розробників, в світі буде існувати дві або три основні ШІ-платформи, що забезпечують підприємства автоматичним налаштованим діалоговим інтерфейсом. Вони витіснять чат-ботів, які поки займають дану нішу.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Стартап Tulua популяризує аквапоніку на Близькому Сході

NCSolutions запускає AI-сервіс для оптимізації продажів

Коментарi