Constant Contact, компанія Endurance International Group (EIGI), анонсувала серію інструментів для соціального і онлайн-маркетингу, які дозволяють малим підприємствам управляти маркетинговою стратегією, в тому числі рекламою в Facebook і Instagram, інтернет-сервісом Google My Business, оголошеннями Google, інструментами SEO та цільовими сторінками.

Після недавнього запуску інструментів для створення веб-сайтів і брендингу, Constant Contact допомагає малому бізнесу зробити наступний крок в онлайн-маркетингу: знайти нових клієнтів. Нові інструменти дають можливість створювати соціальні маркетингові кампанії, орієнтовані на нову аудиторію. Як відомо, 87% покупців шукають необхідний продукт в Інтернеті, і лише мала частина клієнтів воліє пошук в офлайн-магазинах, – підкреслив генеральний директор Endurance International Group Джефф Фокс (Jeff Fox). Тепер власники малого бізнесу можуть користуватися Constant Contact, щоб об’єднати всі інструменти онлайн-маркетингу в єдине ціле. Розробники максимально спростили процес застосування сервісу. Вся робота проводиться в обліковому записі Constant Contact і представлена ​​такими процесами:

  • Реклама в Facebook і Instagram. Спрощує процес створення і моніторингу впливу рекламних кампаній в соціальних мережах. За допомогою облікового запису «Постійний контакт» малі підприємства легко створять оголошення, яке підвищить впізнаваність бренду. Вони залучать трафік на свій веб-сайт і потенційних клієнтів для свого бізнесу. Також вони отримають легкий доступ до інформації про аудиторію, демографічних даних і даних про інтереси клієнтів;
  • Соціальне публікування і моніторинг. Це створення публікації та планування контенту в Facebook і Instagram. Простота відстеження та відповіді на коментарі і питання в цих соціальних мережах, а також взаємодія з соціальним співтовариством допоможуть заощадити масу часу.
  • Робота з Google My Business. Цей сервіс генерує дані про компанії прямо з інтерфейсу Constant Contact, отже, стає простіше знайти потенційних клієнтів. Їхній бізнес-профіль буде відображатися прямо на сторінці результатів пошуку Google і на картах Google, а потенційні клієнти зможуть переглядати інформацію і взаємодіяти з нею. Крім того, через інтерфейс здійснюється управління бізнес-профілем Google і перегляд аналітики.
  • Рекламні інструменти Google на базі AI. Працюють в форматі «встановити і забути», автоматизуючи і оптимізуючи ключові слова, ставки і витрати для пошукових оголошень Google. За допомогою цього автоматизованого інструменту з оплатою за клік легко створювати, налаштовувати і показувати оголошення Google, одночасно оптимізуючи ключові слова в залежності від ефективності реклами.
  • Інструменти SEO. Сканують і аналізують сайт і надають панель з рекомендаціями щодо оптимізації сторінок, підвищення рейтингу в пошуковій видачі і збільшення трафіку.
  • Цільові сторінки. Формують рекламну пропозицію для потенційних клієнтів. Спонукають відвідувачів сайту підписатися на розсилку новин, отримати ку

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

DXL: як «розумна» аналітика допомогла бренду підняти продажі

Vibes для ресторанів: пошук клієнтів за допомогою Mobile-First Marketing Solution

Коментарi