ConnectEcho, який позиціонує себе як HRtech-стартап, займається однією з найактуальніших і складних сучасних проблем – пошуком кваліфікованих кадрів. В даний час серед клієнтів ConnectEcho такі компанії, як Cred, Rapido, Acko, Licious і Vymo.
Глобальна проблема, з якою стикаються засновники всіх стартапів – пошук сильної команди. Досить складно знайти підходящого співробітника, який відповідає вимогам компанії. Але засновник ConnectEcho Ванішрі Дешпанде (Vanishri Deshpande) знає, як допомогти. Вона почала свій шлях в сфері управління персоналом ще в 2004 році, а в 2011 приєдналася до команди з пошуку талантів Flipkart.
У той час конкурентами Flipkart були такі компанії, як Bing, eBay, Unilever, Dell, AOL і інші. До 2011 року індійська компанія зібрала понад 30 мільйонів доларів у вигляді акціонерного фінансування від Tiger Global та Accel. Тоді ж все початківці рекрутери проходили спеціальний курс навчання, щоб максимально ефективно виконувати свої професійні обов’язки.
Майже через десять років після початку роботи в сфері HR Ванішрі Дешпанде виділила основну проблему галузі – і великі, і середні компанії до цих пір не знають, як швидко задовольнити потребу в кваліфікованому персоналі. З огляду на досвід роботи з стартапами Practo, Postman і компанією Nexus Venture Partners, у 2017 році аналітик вирішила запустити авторську платформу ConnectEcho.
Рішення для ланцюжка поставок талантів ConnectEcho допомагає революціонізувати людський потенціал і трансформувати ландшафт талантів для швидкозростаючих компаній. Проект спеціалізується на рішеннях для підприємців-початківців, а основними клієнтами є венчурні фонди, портфельні компанії. В даний час кількість компаній-клієнтів ConnectEcho досягло 60, за допомогою платформи були найняті 160 фахівців середньої і вищої ланки управління для таких фірм, як Cred, Rapido, Acko, Licious, Vymo та ін. Сфери, в яких діє ConnectEcho: fintech, foodtech, edtech, healthtech, корпоративні SaaS, електронна комерція, AI і робототехніка, логістика, венчурні фонди.
У квітні 2019 року ConnectEcho почав роботу над безліччю технологічних платформ. А зовсім недавно була розпочата діяльність з надання інформації про компанії-клієнти. У режимі сторітеллінгу ConnectEcho розповідає про історію заснування, корпоративну культуру, ролі здобувачів в долі компаній і т.д. Всі заявки, що надходять від претендентів на роботу, обробляються алгоритмами системи, після чого за справу беруться менеджери по персоналу. З компаній-клієнтів планується стягування оплати за створення «посадових інструкцій» для майбутніх співробітників. Бета-версія програми буде запущена в січні 2020 року. Так ConnectEcho покладе початок діяльності цифрового співтовариства для залучення рекрутерів і експертів з пошуку талантів.
Автор:
Читайте також:
10 кращих інноваційних HR-рішень 2019 року
Профіль кандидата в соцмережах: що відлякує HR?

Цифрові перетворення Walmart в сфері HR
Інтернет-видання Global People опублікував інтерв'ю з Джеєм Портером, віце-президентом Walmart з цифрових комунікацій та роботи з персоналом. Експерт розповів, як гігантові ритейл-індустрії вдалося створити оптимальне поєднання потреб бізнесу з потребами клієнтів і співробітників, і які…
У Канаді запустять систему моніторингу прісної води
Канадська компанія Carl Data Solutions анонсувала запуск нового проекту – Fresh Water Data Commons – спрямованого на моніторинг та захист якості води. Полігоном для досліджень стане басейн річки Колумбія. Якщо рішення виявиться високоефективним, його зможуть…
Терміни доставки скорочуються: логістичний прогноз на 2020 рік
Транспортні гіганти світу борються за клієнтів, а експерти прогнозують ще швидшу відправку товарів. За попередніми прогнозами, найпопулярнішими способами отримання замовлень буде доставка «на наступний день» і «в цей же день», особливо в районах, близьких до…
Тренди 2020 року в eCommerce-design
Режим відключення яскравості дисплея, простий макет з великою кількістю порожнього простору і інклюзивний інтерфейс – ось основні дизайнерські тенденції в сфері електронної комерції. Аналітики вважають, що саме ці три особливості дозволять утримати увагу клієнта і…
Основні навички сучасного персоналу для ефективної роботи з AI
За версією інтернет-порталу Live with AI, основними навичками співробітників сучасних компаній повинні стати: критичне мислення, креативність, емоційний інтелект, емпатія, а також здатність до переконання і переговорів. При цьому на HR-менеджера покладається завдання щодо мотивування персоналу…