Цифрова революція перетворює світ, і протягом наступних кількох років більшості компаній доведеться пройти через програми радикальних змін, а в деяких випадках повністю переглянути свою політику і внутрішній устрій. Це необхідно для того, щоб залишатися актуальними і конкурентоспроможними. Але як це відбувається? Що є відправною точкою трансформації і який її результат? На ці питання відповів віце-президент Walmart по цифровим комунікаціям та роботі з персоналом Джей Портер (Jay Porter).

Експерт звернув увагу на те, що у Walmart робиться акцент на персонал: компанія надає співробітникам інструменти і технології, а ті, в свою чергу, гарантують клієнтам позитивний досвід здійснення покупок. Стратегія компанії – зробити кожен день зайнятих сімей більш легким. Для цього постійно розробляються і впроваджуються нові цифрові персоналізовані рішення. Досвід персоналу також враховується, адже компанія прагне цифровізувати будь-який аспект роботи для більш швидкого вирішення завдань. Walmart орієнтується на спрощену і швидку взаємодію з користувачем, а також гарантує високу швидкість доставки, щоб клієнти могли отримувати свої замовлення так швидко, як це можливо.

Цифрова стратегія Walmart впливає на три складові організації: бізнес, клієнтів і співробітників. Всі бізнес-вимоги пов’язані з місією компанії – «Економте гроші. Живіть краще». Якщо рітейлер може допомогти клієнтам заощадити час і гроші, у них поліпшується якість життя. Запорука успішної діяльності таких компаній – це поєднання звичайних і онлайн-магазинів. Один із прикладів цифровізації – внутрішня цифрова платформа для партнерів під назвою «ME – It’s all about you».

Фактично це універсальний сервіс для будь-яких запитів. Співробітники користуються ним через смартфони, сервіс надає будь-які дані: посада в Walmart, рівень доходу, пройдені тренінги та курси підвищення кваліфікації і т.д. Ідея виникла з принципу «все, що надано партнерам, має бути надано і працівникам». Програмний продукт поки що працює на території США, Мексики і Канади, але незабаром буде запропонований всім філіям компанії для використання.

Контент Walmart постійно переглядається і перевіряється на актуальність. Тут практикується так звана цифрова культура. Це явище безпосередньо пов’язане зі сферою HR, з постійним навчанням і розвитком. Для навчання персоналу використовується віртуальна реальність, в якій співробітник може переглянути змодельовану ситуацію в магазині, наприклад, «Чорну п’ятницю», щоб попрактикуватися в підготовці до цього напруженого періоду.

Також компанія надає співробітникам доступ до ресурсів, які сприяють отриманню нових навичок – у Walmart є спектр програм для навчання персоналу. Наприклад, «Walmart Academies». Це навчальні центри, в яких персонал навчається і отримує навички, які допомагають якісно обслуговувати клієнтів і просуватися по кар’єрних сходах.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Основні навички сучасного персоналу для ефективної роботи з AI

AXA Affin Gi: стислий графік роботи як спосіб підвищення продуктивності співробітників

Коментарi