На відміну від звичайних магазинів, інтернет-магазини можна реструктурувати нескінченну кількість разів, враховуючи всі відгуки і побажання покупців. Побудувати і оптимізувати платформу електронної комерції досить легко, набагато складніше запустити і масштабувати її. Щоб це зробити, команда маркетологів повинна визначити аудиторію, створити ефективну рекламу і почати просування. Коли маркетологи орієнтуються на потреби аудиторії, трафік збільшується, але до перетворення трафіку в замовлення пройде чимало часу, адже коефіцієнт конверсії для нового покупця становить, в середньому, 1,5% -2%.

Той факт, що 72% всіх покупців в США починають пошук своїх товарів в Amazon, пояснює, як важко новим гравцям ринку завоювати популярність в конкурентному середовищі електронної комерції. Учасникам даного ринку необхідна маркетингова стратегія для охоплення цільової аудиторії і переконання її в придбанні продукту.
Практичним шляхом були встановлені найбільш ефективні інструменти цифрового маркетингу, які експерти радять використовувати в 2020 році для успішної торгівлі і залучення клієнтів.

  1.  Відео
У 2018-2019 роках відеоконтент допоміг компаніям привернути увагу користувачів в таких масштабах, як ніколи раніше. Користувачі витрачають на перегляд відео в інтернеті приблизно 80% вільного часу. За допомогою відео-демонстрації продукту магазини дають покупцям максимальне розуміння товару. Відеоролики збільшують час перебування на сайті, а це означає, що ймовірність здійснення покупки в кілька разів підвищується.

  2.  Призначений для користувача контент (UGC)
Згідно зі звітом Business2Community, мілленіали переконані, що UGC (user-generated content або призначений для користувача контент) на 35% ефективніший, ніж інша інформація в Інтернеті. А дослідження інтернет-видання Digitalcommerce360 підтвердило, що 60% своїх покупок мілленіали скоюють саме онлайн. Оскільки покупці орієнтуються на призначений для користувача контент, маркетологи використовують його для розробки своїх стратегій. Наприклад, відгуки про товари з фотографіями добре працюють в рекламних акціях. Підроблені відгуки, підкреслюють експерти, працюють неефективно. Реальні фото і думки користувачів виявляються набагато ефективнішими: поліпшується комунікація з брендом, підвищується конверсія.

   3.  Утримання клієнтів – придбання клієнтів
Дослідження показали, що показник додавання товарів в корзину новими клієнтами становить 5-6%, але для давніх клієнтів – вже 23-24%. Коефіцієнти конверсії, відповідно, рівні 1,5-2% і 8-9%. Перехід від залучення клієнтів до утримання гарантує підвищення окупності. Оскільки існуючі клієнти допомагають ринкам генерувати більший дохід, а витрати на залучення дорівнюють нулю, цей метод використовують як маркетинговий прототип, що пропонує засоби і можливості для зростання.

  4.  Тематичне групування
Близько 45% клієнтів братимуть участь в кампанії, якщо вона персоналізована. Отже, створення тематичного кошика продуктів і його просування в соціальних мережах буде ефективним. Онлайн-магазини намагаються повторити досвід звичайних магазинів, пропонуючи великі знижки, і це працює. У 2020 році рітейлерам потрібно об’єднати онлайн-магазин, соціальні мережі і UGC, щоб бути максимально ефективними. Створення тематичної кошика товарів – складний процес, але корисність надто очевидна, щоб нею нехтувати.

Всі описані методи дозволять оптимізувати роботу онлайн-магазинів і збільшать залученість клієнтів. У 2020 році очікується зростання онлайн-транзакцій в Індії і Китаї. Поширення Інтернету не тільки спонукає людей здійснювати покупки онлайн, але і миттєво проводити оплату. Торгові майданчики і невеликі автономні магазини повинні об’єднуватися і покладатися на ефективні парадигми цифрового маркетингу, щоб завоювати аудиторію.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Destination 360 °: аналітична платформа від AdTheorent

Технології персоналізації – основа якісного обслуговування

Коментарi