Послуги автодорожніх перевезень, що здійснюються в аеропорти, поступово стають все більш популярними в Південно-Східній Азії, але все ж вони поширені рідше, ніж в Європі і США, де добре розвинена інфраструктура автомагістралей, а час транзиту відносно невеликий. Зазвичай авіакомпанії організують вантажні перевезення так, щоб збирати вантажі поблизу одного аеропорту, і потім перевозять їх в інший аеропорт, який обслуговується вантажними літаками або той, з якого є рейс в необхідний пункт призначення. Рух, що виконується за авіавантажною накладною, по суті вважається першим етапом доставки вантажу.

Логістична компанія cargo-partner GmbH (Відень, Австрія) пропонує послугу наземно-повітряного сполучення для вантажовідправників з Південного Китаю в Європу і США через Ханой (В’єтнам). Це альтернатива прямому повітряному сполученню під час завантажених періодів доставки (коли фрахтові маршрути завантажені на тижні вперед, відбувається перенесення рейсу на більш пізню дату або затримка рейсу на кілька днів). Чиновники підкреслюють, що пропозиція є сезонною і залежить від динаміки вантажоперевезень в Гонконзі, Гуанчжоу і Шеньчжень. cargo-partner GmbH доставить вантажі в Ханой в тому випадку, якщо будуть схвалені необхідні тарифи і місця у авіакомпаній-партнерів, коли попит буде високим, наприклад, в період китайського Нового року або закриття четвертого кварталу для доставки товарів в магазини в святкові дні.

Опція доступна для великих поставок, 3000 кг і вище. Cargo-partner GmbH стверджує, що загальний час в дорозі в режимі «від дверей до дверей» становить від 8 до 10 днів. Це еквівалентно 600 милям за маршрутом з Південного Китаю в Ханой в залежності від міста-відправника.

Як правило, для відправника пересилання вантажів безпосередньо через авіакомпанію зручніше і вигідніше, але якщо вантаж перевищує вагу в 20 тонн, експедитори іноді воліють автомобільний транспорт. І хоча в останні роки В’єтнам став більш тісно пов’язаний з материковим Китаєм, деякі галузеві експерти ставлять під сумнів вигоду перевезення по суші, оскільки дорожня інфраструктура країни менш розвинена, а в Ханої до того ж невеликий аеропорт. Навпаки, три найбільших аеропорти Південного Китаю, а також аеропорти в Шанхаї та Пекіні, до яких можуть дістатися вітчизняні вантажоперевізники, мають набагато більшу пропускну здатність, ніж Ханойський. Страхова відповідальність, відстеження вантажу та інші аспекти відправок, з якими пов’язані китайські вантажовідправники – це додаткові причини, за якими Ханой не є ключовою точкою відвантаження для виробників з Південного Китаю. Найпопулярнішим авіаційному ринком Азії в даний час є В’єтнам, і число в’єтнамських авіакомпаній росте з кожним роком.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Південно-Східна Азія інвестує в логістику

Порт Савани б’є рекорди з контейнерних перевезень в 2019 році

Коментарi