Рік тому компанія Google представила Duplex – віртуального асистента на базі штучного інтелекту, який створював рекламні кампанії і планував ділові зустрічі. У 2019 технічний гігант знову порадував новинкою: створив віртуального агента CallJoy для малого бізнесу, який займається обслуговуванням клієнтів і автоматично обробляє вхідні дзвінки.

При надходженні вхідного дзвінка CallJoy відповідає повідомленням і пропонує основну інформацію про компанію, наприклад, про час роботи. Якщо той, хто телефонує, хоче залишити замовлення, але абонент не може підняти трубку і прийняти його, CallJoy направить у відповідь на дзвінок текстове повідомлення з посиланням, перейшовши за яким, клієнт зможе залишити своє замовлення на доставку споживчих товарів, страв з ресторану і т.д.

При надходженні дзвінків на офісний стаціонарний телефон CallJoy передасть їх на особистий мобільний номер співробітника. Система також відфільтровує небажані спам-дзвінки. Незалежно від того, чи обробляє платформа виклик сама або набирає номер клієнта для подальшого спілкування між двома співробітниками, всі розмови записуються і шифруються. Розшифровка згодом доступна за запитом. Так власник бізнесу класифікує дзвінки по темам, а також знайде стенограми розмов через спеціальну панель інструментів.

Аналітичні можливості CallJoy дозволяють аналізувати число нових абонентів і тих, хто дзвонить повторно. Існуючі номера телефонів не будуть підключатися до CallJoy. Користувачам самим необхідно отримати доступ до віртуальних номерів з кодом свого міста із запропонованих програмою, а потім оновити контактну інформацію, щоб активувати новий номер. Платформа CallJoy пов’язує кожного абонента тільки з одним місцем розташування та одним номером телефону. Власники малого бізнесу зможуть додавати додаткові локації клієнтів і інші номери, але за кожну нову телефонну лінію Google вимагає абонентську плату в розмірі 39 доларів на місяць.

Система скорочує час очікування виклику, допомагаючи швидше отримувати необхідну інформацію. При безперебійній роботі CallJoy звільнить власників малого бізнесу від рутинного спілкування по телефону, надавши більше часу для виконання замовлень і надання допомоги вже наявним клієнтам. З огляду на те, що кожного дня власники малих і середніх підприємств у США отримують близько 400 мільйонів дзвінків, інтелектуальний сервіс заощадить підприємцям велику кількість часу.

Розробники відзначають, що CallJoy вміє обробляти замовлення для ресторанів, у яких поки немає опції оформлення доставки через інтернет. Віртуальний асистент підключається до систем інвентаризації, щоб повідомити оптовим клієнтам, чи є товар, який їх цікавить в наявності на складі. Якщо товар є, система зарезервує необхідну кількість позицій для закупівлі. Цілком ймовірно, що в найближчі десятиліття власники малого бізнесу будуть взаємодіяти один з одним за допомогою подібних асистентів.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

VCV.AI презентувала технологію рекрутингу, в якій роль менеджера з персоналу виконує робот

Компанія Iterable представила нові програмні продукти для маркетологів

Коментарi