Дослідження, проведене австралійською фінансовою компанією FIS, показало, що електронні гаманці є другим найкращим способом оплати покупок серед жителів континенту.

22% роздрібних онлайн-покупок в минулому році в Австралії були здійснені за допомогою цифрових платежів і електронних гаманців, таких як Apple Pay і Google Pay. 28% покупців використовували кредитні карти, а дебетові карти посіли третє місце в рейтингу. Цифрові гаманці були найкращим варіантом для покупки електронних товарів, одягу і взуття онлайн, на ці категорії товарів припадало 26% всіх мобільних покупок в обох категоріях.

Послуги сектора охорони здоров’я і краси також оплачувалися жителями Австралії за допомогою кредитних карт (25% оплат) і цифрових гаманців (23%). Дані були опубліковані в рамках звіту FIS «Роздрібні глобальні платежі» за 2019 рік, в якому детально аналізуються платіжні тенденції в 16 країнах світу. На такі карти, як POLI і BPAY, припадає 60% сукупного обсягу внутрішньої електронної комерції в країні. Цей звіт показує, що споживачі все більше довіряють мобільній торгівлі і готові приймати інновації як частину звичайного життя.

Мобільні платежі в даний час складають 31% від загальної кількості операцій в роздрібній електронної комерції Австралії, і в найближчі чотири роки, за прогнозами фахівців, їх кількість збільшиться на 15%. Генеральний директор Worldpay з глобальної електронної комерції в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (APAC) Філ Помфорд (Phil Pomford) повідомив, що в способі оплати за товари стався глобальний, загальносвітовий зрушення.

Австралійці, як і інше населення регіону APAC, все частіше використовують цифрові платежі, відмовляючись від більш традиційних способів – кредитних і дебетових карт – при здійсненні покупок в Інтернеті. Масштаби мобільної комерції ростуть в усьому світі. У звіті також наголошується, що до 2022 року рівень електронної комерції в Австралії збільшиться на 40 мільярдів доларів. Продажі в звичайних магазинах збільшаться на 3%.

Тенденція до масштабування галузі рітейлу особливо простежується в Азії. Тут більшість населення оплачує покупки в Інтернеті. Для порівняння: в Китаї онлайн купує 81% населення, в Сінгапурі – 60%. Згідно з даними FIS, популярність готівки не знижується: наприклад, в невеликих магазинах або кафе населення, як і раніше, 90% всіх придбань і замовлень оплачує звичайними грошима.

Зараз для бізнесу важливо не стільки пропонувати всі можливі варіанти оплати, скільки зрозуміти, який з них оптимальний для діючої бізнес-моделі компанії і відповідає потребам клієнта.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Диференціація продуктів і послуг: інструменти конкуренції в ритейлі

Машинне навчання у великому ритейлі: Walmart, Target і Costco

Коментарi