Фото: asos

Інтернет-магазин модного одягу ASOS почав тестування ознайомчої версії інструменту доповненої реальності See My Fit, розробленого в співпраці з ізраїльською технологічною компанією Zeekit. Використовуючи AR-розробку, клієнти побачать змодельований вид продукту (одяг, взуття, цілий образ) для різного типу статури і в різних розмірах.

Мета програми See My Fit – допомогти покупцям зробити більш усвідомлений вибір при покупці, продемонструвавши, як продукти виглядають на моделях, точніше відображають індивідуальні особливості клієнтів. Рітейлер ASOS стане першою компанією, яка протестує подібну технологію не в теоретичному форматі, а в форматі настільного ПК, смартфона або планшета. Форма буде доступна клієнтам після натискання кнопки «Подивитися мій образ» на будь-якому екранному гаджеті з доступом в інтернет. У пробній версії присутні 800 моделей одягу в розмірах від 4 до 18 (за європейською розмірній сітці). Користувачі побачать, як сидить сукня або джинси на фігурах різного типу і на людях різного зросту. Коли покупець обирає модель одягу, нейронна мережа, яка керує програмою See My Fit відображає товар на моделі з урахуванням розміру, крою та посадки кожного окремого предмета гардероба. Підсумкові зображення виглядають, як реальні фотографії.

Розробники підкреслюють, що в роботі See My Fit використовуються новітні технології доповненої реальності (AR). Покупець зможе придбати саме ту модель сукні, пальта, джинсів або костюма, яка сидить на ньому найкращим чином. Такий підхід неможливий при традиційній модельній зйомці через стандартні параметри зросту моделей, їх малої повноти та обхватів. Крім того, такий підбір аутфіту дозволить уникнути можливого розчарування від покупки речі, яка на моделі виглядає зовсім інакше.

Зараз завдання рітейлера полягає в тому, щоб зробити онлайн-моду максимально персоналізованою і простою для клієнтів, – підкреслив Яель Візел (Yael Vizel), генеральний директор компанії Zeekit. Запатентована технологія AR на основі складної нейронної мережі дає можливість зв’язати той образ, який покупець бачить в процесі здійснення покупки з тим, що він отримає в результаті. Тест системи See My Fit, проведений в 2018 році з використанням технології від Zeekit на чотирьох моделях одягу показав ефективність такого методу підбору образу.

У червні 2019 року компанія ASOS також протестувала Virtual Catwalk, AR-розробку, яка дозволяє відвідувачам сайту переглядати моделі так, ніби вони знаходяться з ними в одному приміщенні. Під час тесту Virtual Catwalk протестували 150 тисяч чоловік. Тоді на вибір було доступно 90 моделей від ASOS Design (виключно для пристроїв з підтримкою AR на iOS).

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Ритейлери APAC роблять ставку на AI

Малі ритейлери проти Big Box: як залишатися конкурентоспроможними?

Коментарi