Компанія Adobe представила нові можливості ШІ у Marketing Cloud. Метою оновлень є надання інструментів персоналізації маркетологам у реальному часі і введення функцій штучного інтелекту до Adobe Campaign.

Програмний гігант повідомив, що оновлення торкнулися електронної пошти, як одного з ключових каналів просування в арсеналі маркетолога. В цілому, нові ШІ-функції у пакеті Campaign призначені для того, щоб допомагати брендам автоматично нагадувати про себе потенційним та існуючим клієнтам у найбільш відповідний час.

Розробники додали до Adobe Campaign функцію прогнозуючої оптимізації часу розсилки. Система штучного інтелекту аналізує набори маркетингових даних для того, щоб максимально ефективно формувати і направляти розсилку користувачам. Така рекламна тактика дозволяє розширити охоплення аудиторії. Система AI будує свою діяльність на підставі попередньої інформації, в тому числі на всіх взаємодіях клієнтів з брендом.

Ще одне доповнення до вже існуючих можливостей – функція інтелектуального відтоку (прогнозування відписки). Вона дозволяє маркетологам фільтрувати учасників розсилки перш, ніж клієнт отримає критичну (граничну) кількість електронних листів. Основний сенс такого дії – запобігти втраті учасника бази даних і зробити так, щоб при постійному потоці рекламних листів покупець не відписався від розсилки. Функція інтелектуального відтоку дозволяє маркетологам проаналізувати дані і всю рекламну інформацію, щоб визначити, чи буде наступний лист корисним клієнту або викличе роздратування (отже, його електронну адресу видалять зі списку розсилки). Поки що технологія знаходиться в стадії бета-тестування, проте така функція представлена у рішенні Adobe Sensei.

Наступна функція орієнтована на створення інтелектуального контенту. Впровадження інноваційних технологій в електронній пошті вкрай складно через формат послуги, тому маркетологи винаходять різні способи креативної подачі інформації, наприклад, роблячи контент у листі більш інформативним, корисним, але менш орієнтованим на цифри, знижки. Розробники створили централізований репозиторій, за даними якого маркетологи можуть визначати унікальні пропозиції для клієнтів на основі особистих переваг і взаємодій з товарами на сайті. Функція вже протестована дочірньою компанією Adobe – Marketo. Прагнучи скоротити часові витрати, необхідні на створення цільових списків для рекламних розсилок, централізований репозиторій інтегрували до рішення Marketo Engage (що є частиною Adobe Experience Cloud). Таким чином вдалося об’єднати маркетингові інструменти, методи оптимізації контенту і попередній купівельний досвід клієнта. Тепер власники брендів можуть впливати на всі стадії просування, пройшовши від батч-маркетингу (масових розсилок) до маркетингу особистості (персонального маркетингу).

Представники Adobe підкреслили, що профілювання облікових записів є найсучаснішим «розумним» інструментом, який об’єднує інтелектуальне прогнозне моделювання та автоматизацію на одній платформі.

Adobe також запустив у бета-версії функцію, яка має назву «тригерні подорожі». Вона дозволяє брендам автоматично відправляти клієнтам триггерную рекламу відразу ж після активності на сайті або у інтернет-магазині.

 

Читайте також:

Як технології AI захищають авторські права і збільшують продажі

Платформа Advangelists почне використовувати в своїх рекламних кампаніях AR/VR і якісний відеоконтент

Автор: Олена Семенчук


Коментарi