Для онлайн-брендів створення оффлайн-магазинів стає обов’язковою умовою, так як 75% роздрібного індійського ринку все ще не охоплено. Країни зі схожим типом економіки можуть приміряти на себе цю бізнес-модель. Безумовно, актуальним залишається використання таких маркетингових каналів, як електронна пошта, телефон, SEO. Застосовувані комплексно, дані інструменти забезпечують більш високу рентабельність інвестицій у порівнянні з традиційними медіа. Використання каналів нової ери, таких як YouTube, платформи TikTok і OTT стало важливим навіть для офлайнових гравців, оскільки вони конкурують з онлайн-брендами, вже давно широко застосовують ці канали як для отримання доходу, так і для формування іміджу бренду.

Покупки оффлайн
Технології будуть як і раніше важливі для покупок оффлайн. Типовий роздрібний цикл конверсії виглядає зараз наступним чином: розгляд, виявлення, конверсія, збереження.

Розгляд (Consideration)
Розгляд – процес, під час якого потенційний покупець розглядає можливість покупки товару і обирає бренд. Велика частина воронки розгляду починається онлайн навіть для оффлайновой роздрібної торгівлі (за рахунок цифрового маркетингу або SEO, а також пошуку на основі розташування). Саме тут технології важливі для залучення уваги клієнтів до бренду. Дослідження підтвердили, що 75% офлайн-брендів в Індії у містах 1-го рівня були обрані клієнтами завдяки попереднім запитам в Інтернеті.

Виявлення (Discovery)
Процес виявлення передбачає, що до 2022 року 60% населення Індії будуть використовувати смартфони, а значить їх роль в пошуку з метою покупок буде рости. Розрив між онлайн і оффлайн швидко скорочується, і він буде ще більш скорочуватися по мірі доступності Інтернету. При здійсненні покупок в автономному режимі покупці повинні враховувати, що споживачі порівнюють ціни, переглядають огляди, читають відгуки. Бренди також повинні інвестувати у створення більш персоналізованих пропозицій за допомогою інвестицій в системи даних і аналітику. Багатоканальні бренди знову отримають значну перевагу перед брендами, які зосереджені на одному каналі.

Конверсія (Conversion)
Сьогодні популярні бренди використовують технології нового століття, такі як NFC, самообслуговування і т. д. Розвинена логістична екосистема також дозволяє ритейлерам пропонувати споживачам різні варіанти доставки. Рітейлери вже використовують всілякі технологічно доступні способи оплати, від карт до транзакцій UPI, мобільних гаманців, щоб стати ще ближче до клієнта.

Для утримання клієнта бізнесу необхідно як мінімум у 5 разів (а деяким брендам майже у 25 разів) збільшити маркетингові інвестиції. У цьому процесі також важливо використовувати науку про дані, маркетинг нового покоління, CRM і різні технологічні платформи, щоб розширити можливості споживачів після покупки. Крім чіткої диференціації продукту/послуги, технології стануть найважливішим фактором для залучення споживачів до бренду. Збір відгуків споживачів, сегментація, персоналізація, управління життєвим циклом, програми лояльності – все це підвищує ймовірність того, що клієнт буде повертатися знову і знову.

AI і ML будуть продовжувати змінювати ринок
Величезні обсяги внутрішніх і зовнішніх анонімних даних дозволили ритейлерам вийти за рамки традиційної бізнес-аналітики і досліджувати моделі на основі штучного інтелекту і машинного навчання для вирішення споживчих і бізнес-задач. По-перше, ШІ пропонує компаніям ідеальний, гіпер-персоналізований споживчий досвід, у якому кожна точка дотику бренду з самим споживачем моделюється відповідно до потреб людини. По-друге, завдяки технологіям підвищується ефективність бізнесу, що призводить до відчутної економії витрат і збільшення прибутковості.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Slack – універсальне програмне рішення для сфери управління персоналом

HR-фахівець майбутнього: ключові тенденції і якості

Коментарi