Незалежна маркетингова компанія Emarsys підвела підсумки поточного року і підготувала перелік найбільш очікуваних трендів, на які слід орієнтуватися маркетологам в 2020 році. Не обійшлося без штучного інтелекту: незалежно від того, чи планує компанія використовувати ШІ у своїй діяльності, ця технологія неминуче вплине на дану галузь.

  1. Взаємодія з клієнтами в реальному часі
    Два роки тому 26% маркетологів планували впровадити RTM (Real-time marketing), зараз показник збільшився, в першу чергу, завдяки технології штучного інтелекту.
  2. Підвищення лояльності і утримання клієнта
    Маркетинг з використанням ШІ дозволяє утримувати клієнтів. Технологію слід застосовувати для підвищення охватов. Інструменти ШІ будуть використовуватися як при першому зверненні до клієнта, так і в наступних рекламних кампаніях.
  3. Попередній аналіз нової аудиторії
    ШІ передбачить, з якою ймовірністю клієнти відреагують на певну пропозицію (особливо ті, які вже є в базі даних). У міру накопичення досвіду самонавчальні алгоритми досягнуть такого розвитку, що почнуть заздалегідь формувати портрет нової аудиторії в соціальних мережах.
  4. Прогнозна аналітика
    Прогнозна аналітика використовує інтелектуальний аналіз, моделювання даних і статистичні моделі для прогнозування майбутніх результатів. Історичні/поведінкові дані встановлюють правила, які алгоритми використовують для визначення ймовірної реакції користувача. Прогностична аналітика виявляє рекламні тенденції і запускає кампанії, які стимулюють купівельну активність. Вона, мабуть, є найбільш корисним інструментом з усіх, які пов’язані зі штучним інтелектом.
  5. Персоналізація контенту, рекомендацій і пропозицій
    Крім здатності масштабувати і автоматизувати практично все, що робить маркетолог, ШІ вміє персоналізувати контент. У 2020 році збільшиться кількість фахівців, що використовують це вміння штучного інтелекту.
  6. Оптимізація часу відправки рекламних повідомлень
    Це динамічна технологія, при якій використовується байєсівська імовірнісна модель для визначення оптимального часу відправлення електронних листів для кожного контакту (не сегментів, не груп, а окремих осіб).
  7. Ефективні маркетингові команди
    Досягається за рахунок автоматизації складних завдань і виконання великих обсягів роботи. Як показало дослідження, 96% експертів ШІ (або тих брендів, які впроваджують технологію і працюють з нею), стверджують, що сучасні технології роблять командну роботу більш ефективною.
  8. Голосовий пошук
    Згідно з даними Gartner, до 2020 року 30% пошукових запитів будуть виконуватися без екрану. Слухові технології, такі як Amazon Echo, Siri і інші, що розпізнають розмовну мову і синтаксис, стануть ще більш затребуваними. До 2020 року кількість голосових помічників досягне 7 млрд. примірників. Вони стануть кращими, ефективнішими і «розумнішими».
  9. ШІ в продажах
    До 2020 року 30% світових компаній будуть використовувати ШІ як мінімум в одному процесі продажів. В якості додаткової переваги алгоритми AI поліпшать прогнозування доходів на наступний квартал, поряд з CLV і безліччю інших показників, пов’язаних з продажами.
  10. Прогнозування прибутку
    Штучний інтелект прогнозує рівень доходів і збільшує їх. До 2020 року компанії, що використовують ШІ для аналізу клієнтської аудиторії, отримають на 1,2 трильйона доларів більше, ніж їх менш технологічні колеги.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Цифрові маркетингові інструменти для бізнесу в 2020 році

Destination 360 °: аналітична платформа від AdTheorent

Коментарi