АІ в бізнесі

Shutterstock оголосив про головні креативні тренди 2020 року

Провідна світова технологічна компанія, яка пропонує креативну платформу для високоякісного контенту, інструментів і послуг випустила дев'ятий щорічний звіт Creative Trends, в якому вказані глобальні та локальні тенденції, що впливають на естетику дизайну і візуальну культуру

Провідні технологічні компанії світу презентували рішення для сталого розвитку сільського господарства – пристрої для отримання і очищення води. У четвірку найбільш перспективних водних технологій увійшли: система Flo від Moen, пристрої повторного використання води Hydraloop, пристрій…

Два важливих учасника світового ринку логістики вкладають значні кошти в дослідження та інновації. Основне завдання компаній, на думку лідерів галузі, це підтримка емоційного зв'язку споживача і бренду. На додаток до доставки день в день, нормою…

Компанії, які ведуть діяльність в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (APAC) визнають, що штучний інтелект – найважливіша складова бізнесу сучасних рітейлерів. Однак на шляху впровадження AI в свою діяльність вони стикаються з двома основними перешкодами: відсутністю інфраструктури для…

Інтернет-видання SmartBrief провело опитування читачів чотирьох популярних інформаційних бюлетенів для визначення їхніх професійних пріоритетів на 2020 рік, а також опублікувало прогноз редактора міжнародного рекрутингового агентства Workforce

Розуміння емоцій споживача – ключ до успішного маркетингу, а штучний інтелект – інструмент досягнення цієї глобальної мети. У Forbes опублікували дванадцять ефективних способів встановлення взаємозв'язку зі споживачами, які допомагають збільшити прибуток, підвищити впізнаваність бренду і…

Весь процес, від посадки насіння до збору врожаю, відбувається в закритому контейнері. Він оснащений автоматизованою системою управління, що відповідає за підтримання оптимальних кліматичних умов і поживного складу грунту в будь-який час року. Технологія економить 90%…

Технологічну основу INFORM становить гібридна технологія ШІ, яка об'єднує аналіз операцій, машинне навчання і електронні системи контролю роботи машин. Використання комп'ютерних алгоритмів в поєднанні з уміннями співробітників дає результати, що значно перевершують як традиційні алгоритми…

З моменту появи гіпермаркетів або Big Box почалася боротьба малих і середніх підприємств за увагу споживачів. Щоб залишатися конкурентоспроможними, ці ритейлери повинні використовувати особливу тактику ведення торгівлі, найефективнішими засобами якої є: унікальні авторські товари, активність…

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments