АІ в бізнесі

Прибуток від Singles Day в 2019 році склав 60 мільярдів доларів

Щорічна рітейл-подія року – 11 листопада – продовжує приносити прибуток всім великим роздрібним продавцям Китаю. У 2019 році, як і у попередніх, онлайн-продажі обігнали продажі в звичайних магазинах, а сукупний прибуток склав 60 мільярдів доларів

Автори проекту підкреслюють, що HRtech-сервіс працює в сегменті B2B і виконує одне з найскладніших завдань відділу по персоналу: знаходить фахівців вищої та середньої менеджерської ланки для великих компаній. Кадри залучають в форматі сторітеллінгу: словесного опису…

Алгоритми машинного навчання забезпечують створення цільової реклами та роблять маркетингову стратегію фірми набагато ефективнішою. Pyxis розробляє персоналізовані рекламні кампанії з мінімальним втручанням людини і скорочує витрати на залучення нових клієнтів

У штаті росте кількість сонячних і вітряних електростанцій. Це вимушений захід щодо зниження рівня викидів вуглецю. Ще одна перевага поновлюваних джерел енергії – утримування вологи в землі, а значить, збереження підземних вод і профілактика посухи

Журнал Analytics Insight Magazine, що належить компанії Stravium Intelligence, опублікував в жовтневому випуску звіт про десятьох найбільш інноваційних постачальників рішень для HR в 2019 році («The 10 Most Innovative HR Analytics Solutions Providers in 2019»)

Компанія виходить за рамки традиційного використання телекомунікацій і має намір забезпечити енергетичну стійкість міст. У найближчі рік постачальник точок зарядки електромобілів відкриє 1200 зарядних пунктів по всій Великобританії

Дослідження, проведене австралійською фінансовою компанією FIS, показало, що електронні гаманці є другим найкращим способом оплати покупок серед жителів континенту. На такі карти, як POLI і BPAY, припадає 60% сукупного обсягу внутрішньої електронної комерції країни

Сьогодні, щоб залишатися частиною сучасного конкурентного бізнес-середовища, компаніям і стартапам вже не обійтися без інновацій. AI покращує якість обслуговування клієнтів, забезпечує автоматизацію маркетингових процесів і підвищує безпеку даних

Частий постинг, негативні коментарі, недоречні фотографії або відео – все це відлякує потенційного роботодавця і підвищує ризик відмови на співбесіді. А ось велика кількість підписників і цікавий контент на сторінці гарантують увагу з боку менеджера…

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments