АІ в бізнесі

CoBots на підприємствах - як корпоративні боти допоможуть бізнесу

Яким чином боти вплинуть на процес виконання завдань в компанії, оптимізацію бізнес-процесів і взаємодію між підрозділами і співробітниками? Фахівці софтверної компанії LiveTiles розповіли про застосування такого корпоративного інструменту на основі штучного інтелекту, як Collaborative robot's

Штучний інтелект бере на себе більшу частину рутинних завдань страхових компаній, а саме - управління даними і обробку претензій, на частку яких припадає близько 40% часу страхових агентів. Крім того, система виявляє випадки шахрайства і…

Штучний інтелект як інструмент аналізу, збору і обробки даних застосовується в багатьох галузях. Про використання систем штучного інтелекту у правовій сфері говорять мало, проте процес впровадження "розумних" машин в роботу юридичних компаній за останні десятиліття…

Чи можна перетворити виснажливий переліт по роботі на комфортну подорож? Розробники смарт-рішення TripActions впевнені, що можна. За допомогою платформи здійснюється бронювання авіаквитків, пошук оптимальних варіантів перельоту і цілодобова підтримка клієнтів

Чат-бот - це сучасний, але поки не широко поширений механізм інформування співробітників компаній. Інтелектуальні чат-боти на базі AI, за прогнозами фахівців, зможуть підвищити продуктивність роботи корпоративних підрозділів у декілька разів

Штучний інтелект (AI) і методи машинного навчання (ML) - багато хто чув про користь цих двох інструментів для розвитку бізнесу, однак далеко не кожен по-справжньому розуміє, яким чином застосовувати їх в рамках діяльності конкретного підприємства

На думку експертів, технології AI можуть стати найкращим інструментом для досягнення ключових стратегічних цілей будь-якого підприємства, і з кожним днем ​​збільшують свій потенціал за рахунок гнучкості, ефективності та популярності застосування

Багато експертів вважають, що, поряд із глобальними перспективами, штучний інтелект формує не менш глобальні загрози. Принципово важливо, щоб створювані інтелектуальні системи робили рівно те, чого від них хоче розробник, притому виключно у правомірному ключі

AI як фундаментальний інструмент управління бізнесом і двигун економічного прогресу. Сучасні системи штучного інтелекту здатні трансформувати будь-яку галузь, і введення розумних технологій в експлуатацію має стати частиною стратегічного планування будь-якої організації або компанії

Все більше великих компаній активно впроваджують AI в аналітичні і фінансові відділи, а також інвестують кошти в його навчання. При цьому, більшість компаній ставлять розвиток AI в пріоритет, перед навчанням своїх співробітників

За оцінками аналітичної компанії Gartner, світовий ринок досліджень і застосувань систем штучного інтелекту досягне 1,2 трильйона доларів вже до кінця 2018 року. Великі компанії та венчурні фонди все активніше інвестують в розвиток AI

Компанія Komatsu спільно з американським стартапом Skycath працюють над створенням першої в світі автономно керованої будівельної техніки. Спеціалізовані роботи здатні зв'язуватися один з одним і спільно координувати свої дії

Експерти занепокоєні нерозумінням з боку багатьох компаній реальної доцільності та довгострокової вигоди застосування розумних систем. Більшість компаній купують технологічні рішення, які дають лише короткострокову вигоду

Автомобільний сервіс на базі AI стартує в Японії і буде працювати за принципом Uber. Розробники впевнені, що інтелектуальне управління службою таксі не тільки підвищить якість сервісу для пасажирів, але і принесе додаткову вигоду самим компаніям

Такий прогноз обумовлений зростаючим попитом на AI-консалтинг в сфері обслуговування з огляду на ефективність інтелектуальних технологій. AI здатний швидше і ефективніше обробляти загальні запити клієнтів і може замінити собою кілька десятків менеджерів

Система може розробити фірмовий логотип або зверстати макети для візитних карток, а незабаром зможе повністю скласти план рекламної кампанії або розробити брендбук. Але в найближчі кілька років дизайнерам не варто побоюватися