АІ в бізнесі

Shortlyster – AI-стартап для пошуку кращих співробітників і роботи

В основі роботи «розумної» системи покладено принципи організаційної психології та нейробіології. Розробники стверджують, що використання Shortlyster багаторазово збільшує ймовірність підбору кращого кандидата на вакантну посаду або дозволяє знайти ідеальну роботу. Стартап вже зібрав кошти в розмірі 5 млн.дол. на створення і розвиток однойменного AI-додатка

Захистити унікальний візуальний контент, особливо розміщений в інтернеті, досить складно. Саме тому компанії, що спеціалізуються на захисті медіа-матеріалів від незаконного доступу використовують найсучасніші технології штучного інтелекту. Сервіс IPShare від Image Protect – ідеальний приклад не…

Після запуску програми сотні людей вже повідомили про небезпечні місця, яких краще уникати при плануванні піших прогулянок містом. Карта, що надається додатком, дозволяє обрати максимально безпечний маршрут, а в разі потреби через сервіс можна в…

Роботодавці все частіше роблять ставку на віддалений підбір співробітників, співбесіди по скайпу, а також дистанційну роботу HR-фахівців. Аналітики повідомляють, що у найближчі шість років домогтися успіху зможуть лише фірми, які роблять у підборі персоналу ставку…

У новий пакет Enterprise Personalization Suite входять послуги з персоналізації в сфері Fashion і Beauty Retail. Тепер компанії, що використовують дане рішення, зможуть провести мікросегментацію своєї ніші ринку, а також отримати уявлення про всі побажання…

Ця незалежна американська компанія надає клієнтам аудиторські послуги. Керівництво MRC має намір сформувати надійне і безпечне середовище для будь-якого користувача мобільних пристроїв. У свою чергу, маркетингові компанії зможуть перестати переживати про шахрайство у сфері онлайн-реклами,…

AI вже зарекомендував себе як фінансовий аналітик, бухгалтер і просто хороший управлінець. Тепер фахівці пропонують скористатися наявними можливостями інтелектуальних систем для інвестиційного аналізу та створення персоналізованих пропозицій для трейдерів, причому як для юридичних, так і…

Завдяки рішенню, маркетологи зможуть створювати заохочувальні клієнтські програми з оплатою за дію (CPA), і таким чином управляти активністю користувачів у додатках і на сайтах брендів. API-платформа дозволить надавати клієнтам бонуси у вигляді знижки або конкретного…

Найбільший рітейлер у Китаї планує поліпшити сферу обслуговування за допомогою доставки товарів роботами і безпілотниками, і за рахунок цього зміцнити свої позиції на ринку. У двох китайських містах вже функціонують станції підтримки, які будуть наглядати…

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments