АІ в бізнесі

Сінгапурський стартап Saleswhale інвестував в маркетинг 5,3 мільйона доларів

Інвестиції спрямовані на розвиток технології ботів-планувальників, які організовують зустрічі та керують процесом супроводу клієнта. Боти спілкуються з клієнтами так, що манеру ведення діалогу не відрізнити від бесіди з людиною. Завдяки Saleswhale маркетологи зможуть приділити час виконання більш важливих завдань

Baidu – китайська «відповідь» гіганту Google – повідомила про першу квартальну втрату фінансових коштів з моменту заснування. До теперішнього часу прибуток у багато разів перевищував витрати, а поточний мінус в бюджеті виявився пов'язаним з витратами…

Лабораторія оснащена камерами і датчиками останнього покоління, обладнанням для пошуку, обліку та аналізу продажів товарів. У ній тестуються інструменти, які в майбутньому допоможуть Walmart скоротити час, який співробітники магазинів витрачають на рутинні завдання: сортування та…

Машина оснащена «руками» з гнучкими пальцями, завдяки яким збір плодів відбувається без пошкоджень. Робот вміє визначати стиглість овочів, використовуючи комп'ютерний зір, а вбудовані лампи дозволяють працювати в будь-який час доби як в теплицях, так і…

«Розумний» асистент приймає інформацію про відправку партії вантажу через додаток. Після цього бот пересилає повідомлення на смартфон водія вантажівки і автоматично відправляє лист одержувачу про те, що вантаж відправлений. Fero TIA відстежує шлях вантажу, інформує…

Справедливий розподіл робочих місць: чи пов'язаний він з тим, як працюють сучасні інтелектуальні системи рекрутингу? Фахівці з ШІ переконані, що так, але тільки частково. Помилки «розумних» машин – це завжди недоробка людини, і іноді з…

Тепер фуд-гігант буде відслідковувати ланцюжки поставок і всі логістичні процеси за допомогою технологій штучного інтелекту. Зараз Domino's активно працює над перетворенням основних товарних позицій, щоб зробити їх більш приємними для клієнтів, а також над розвитком…

Ринок електронної комерції продовжує розвиватися і аналітики сходяться на думці, що штучний інтелект є одним з найважливіших важелів впливу на маркетингові процеси. Експерти виділяють п'ять найефективніших AI-механізмів і технологій, які допомагають маркетологам керувати інтересом клієнта…

Інженери компанії створили платформу на базі штучного інтелекту для сільськогосподарського сектора, яка стала частиною стартап-проекту від John Deere. В рамках проекту на полях працюють трактори з підтримкою GPS, які самостійно висаджують культури, розбризкують добрива та…

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments