АІ в бізнесі

Subscribe HR – набір рішень для управління персоналом

Дванадцять хмарних інструментів для автоматизації рутинних завдань полегшують роботу HR-менеджера, підвищують ефективність співробітників і сприяють швидшому протіканню всіх бізнес-процесів в компанії

Лідери думок в соціальних мережах – це потужний інструмент маркетингу для сучасних компаній. Світові бренди, такі як Asos, L'Oreal і інші, охоче користуються послугами блогерів або амбасадорів, і ця технологія активно працює. Наслідок її застосування:…

Незважаючи на входження в галузь електронної комерції на десятиліття пізніше конкурентів, fast-fashion лейбл швидко дійшов до їх рівня і навіть обігнав за рівнем онлайн-продажів і сукупного прибутку від реалізації товарів

Тепер компанія буде отримувати інформацію про переміщення вантажів через блокчейн. Це дозволить фахівцям скоротити кількість часу, який витрачається на ручне заповнення звітних таблиць, при цьому кожен запис про завершеною доставки збережеться в пам'яті системи

Тепер індійські фермери можуть користуватися послугами точного землеробства Amazon Web Services. Завдяки платформі власники сільськогосподарських володінь можуть приймати вигідні рішення про обробіток, удобрення, обробітку грунту від шкідників

Навчання на робочому місці (L&D або learning and development) – ключовий аспект успішності співробітників. Компанії, які не бояться інвестувати в подібний процес, гарантовано вирвуться вперед, прогнозують експерти. Чим вище буде кваліфікаційний рівень персоналу, тим міцніше…

Американський постачальник SaaS-рішень PROS Holdings Inc. розробив унікальне рішення, що підвищує ефективність продажів і оптимізує управління доходами. Модульна платформа надає пасажирам всю інформацію по місцях, тарифах і додаткових послугах авіакомпанії

Аналітики стверджують, що безпрограшною стратегією для будь-якого маркетингового агентства стане блокчейн, штучний інтелект, аналітика в реальному часі і платформи даних клієнтів (Customer Data Platform). Перспективними, але поки недооціненими інструментами називають діалоговий маркетинг і мультитач-атрибуцію

В основі системи лежить нейронна мережа, яка виконує прогнозний аналіз і передбачає, в якому напрямку буде рухатися атлантичний циклон. Знаючи небезпечний маршрут, водій вантажівки може вибрати альтернативну дорогу і доставити вантаж без затримок

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments