АІ в бізнесі

AI Neurobots – майбутнє органічного маркетингу

В наші дні спілкування набуло абсолютно нового змісту, а технологічні інновації стали важливою частиною соціальної рутини. Спілкування або обмін текстовими повідомленнями через месенджери є кращим способом залишатися на зв’язку – це професійно і соціально. Месенджери розвиваються з шаленою швидкістю і стають все більш людяними.

Платформа OLPORTAL створила екосистему, в якій розробляються нейроботи (AI neurobots), що допомагають обміну повідомленнями. За допомогою машинного навчання їх навчили розуміти і аналізувати історію чатів і відправляти фрази, які пожвавлюють розмову або усувають комунікативні блоки при листуванні. Першим програмним продуктом, який застосував запатентовану технологію OLPORTAL, став iMe Messenger, інтегрований з Telegram. В даний час платформа OLPORTAL знаходиться в процесі вдосконалення, в її основі – нейронна мережа, здатна легко інтегруватися з іншими платформами обміну повідомленнями та соціальними мережами.

Інша функція ботів – реклама. Вони органічно беруть участь в чатах і пропонують товари і послуги в контексті спілкування двох користувачів. Ці «маркетингові помічники» відкривають великі перспективи для компаній, які вклали кошти в навчання подібних віртуальних співрозмовників. Продукти штучного інтелекту тепер можна створювати прямо в облікових записах месенджерів.

Як це працює?
AI neurobots ефективно працюють в різних сценаріях. Як приклад можна навести ситуацію, коли два співрозмовника планують ділову зустріч і один з них використовує комерційного нейробота в якості помічника. Коли один зі співрозмовників пропонує зустрітися в кафе, власник маркетингового бота отримує повідомлення про наявність промо-коду для цього кафе, тому в діалозі AI neurobot запропонує піти саме в цей заклад. У даній ситуації рекламодавець (кафе) платить відсоток OLPORTAL, частину якого компанія перераховує користувачеві комерційного нейробота.

Ситуація вигідна для всіх сторін: бізнес отримує нових клієнтів, OLPORTAL – оплату за відправку клієнтів бізнесу, а користувач – винагороду за використання бота і успішне завершення транзакції. Послуга надає користувачам актуальну інформацію, а також можливість почати використовувати новий корисний продукт. Аналогічний приклад можна привести в ситуації вибору фільму: користувачі не знають, які фільми зараз йдуть в прокаті, роблять запит в месенджер і бот надає список фільмів в найближчому кінотеатрі з оглядом, рейтингами і промо-кодом.

Органічний або «сарафанний» (consumer-to-consumer) маркетинг вважається одним з найефективніших. Ніякий обсяг вхідного або вихідного маркетингу не може перевершити рекомендацію друга про те, що той чи інший товар або послуга хороші. Фактор довіри в таких випадках дуже високий, оскільки користувач довіряє тим, кого знає, і ступінь довіри до бізнесу, який пропонує незнайомий товар, набагато нижче.