10 AI-трендів маркетингу в 2020 році

Незалежна маркетингова компанія Emarsys підвела підсумки поточного року і підготувала перелік найбільш очікуваних трендів, на які слід орієнтуватися маркетологам в 2020 році. Не обійшлося без штучного інтелекту: незалежно від того, чи планує компанія використовувати ШІ у своїй діяльності, ця технологія неминуче вплине на дану галузь.
- Взаємодія з клієнтами в реальному часі
Два роки тому 26% маркетологів планували впровадити RTM (Real-time marketing), зараз показник збільшився, в першу чергу, завдяки технології штучного інтелекту. - Підвищення лояльності і утримання клієнта
Маркетинг з використанням ШІ дозволяє утримувати клієнтів. Технологію слід застосовувати для підвищення охватов. Інструменти ШІ будуть використовуватися як при першому зверненні до клієнта, так і в наступних рекламних кампаніях. - Попередній аналіз нової аудиторії
ШІ передбачить, з якою ймовірністю клієнти відреагують на певну пропозицію (особливо ті, які вже є в базі даних). У міру накопичення досвіду самонавчальні алгоритми досягнуть такого розвитку, що почнуть заздалегідь формувати портрет нової аудиторії в соціальних мережах. - Прогнозна аналітика
Прогнозна аналітика використовує інтелектуальний аналіз, моделювання даних і статистичні моделі для прогнозування майбутніх результатів. Історичні/поведінкові дані встановлюють правила, які алгоритми використовують для визначення ймовірної реакції користувача. Прогностична аналітика виявляє рекламні тенденції і запускає кампанії, які стимулюють купівельну активність. Вона, мабуть, є найбільш корисним інструментом з усіх, які пов’язані зі штучним інтелектом. - Персоналізація контенту, рекомендацій і пропозицій
Крім здатності масштабувати і автоматизувати практично все, що робить маркетолог, ШІ вміє персоналізувати контент. У 2020 році збільшиться кількість фахівців, що використовують це вміння штучного інтелекту. - Оптимізація часу відправки рекламних повідомлень
Це динамічна технологія, при якій використовується байєсівська імовірнісна модель для визначення оптимального часу відправлення електронних листів для кожного контакту (не сегментів, не груп, а окремих осіб). - Ефективні маркетингові команди
Досягається за рахунок автоматизації складних завдань і виконання великих обсягів роботи. Як показало дослідження, 96% експертів ШІ (або тих брендів, які впроваджують технологію і працюють з нею), стверджують, що сучасні технології роблять командну роботу більш ефективною. - Голосовий пошук
Згідно з даними Gartner, до 2020 року 30% пошукових запитів будуть виконуватися без екрану. Слухові технології, такі як Amazon Echo, Siri і інші, що розпізнають розмовну мову і синтаксис, стануть ще більш затребуваними. До 2020 року кількість голосових помічників досягне 7 млрд. примірників. Вони стануть кращими, ефективнішими і «розумнішими». - ШІ в продажах
До 2020 року 30% світових компаній будуть використовувати ШІ як мінімум в одному процесі продажів. В якості додаткової переваги алгоритми AI поліпшать прогнозування доходів на наступний квартал, поряд з CLV і безліччю інших показників, пов’язаних з продажами. - Прогнозування прибутку
Штучний інтелект прогнозує рівень доходів і збільшує їх. До 2020 року компанії, що використовують ШІ для аналізу клієнтської аудиторії, отримають на 1,2 трильйона доларів більше, ніж їх менш технологічні колеги.